Saturday, August 05, 2006

Zeebrugge

Zeebrugge egy kikötőváros Knokke mellett. Itt is van ugyan strand, de sokkal kevésbé kiépített és kevesebben is vannak a strandolók, mint Knokkéban. Innen indul kompjárat Angliába illetve itt van egy hatalmas konténer-rakodó és logisztikai központ. Például ennyi új autót egy kupacban még soha nem láttam, hatalmas, végeláthatatlan sorokban a különböző típusok, 5 percig mentünk el mellette autóval, elképesztően rengeteg autó, raktárak, konténerek, hajók, vasútpálya. Szóval kikötő nna! :)

A fenti képet a tengerből fotóztam, éppen vihar készülődött, távolban csapkodtak a villámok és azon gondolkoztam milyen messze kell lennem a vízben a villámtól, hogy ne haljak meg? Aztán kijöttem a vízből... :)


Nem sokkal később komoly szélvihar kerekedett, ami a parti homokba kapaszkodva igazi sivatago homokvihar feelinget varázsolt. Szemünk szánk homokos lett és elég komolyan éreztem a bőrömön a rengeteg becsapódó homokszem támadását. A távolban látható többi strandolóval együtt mi is menekülőre fogtuk a dolgot, de azért néhány fotóra mindig van idő... :)

Messze előre a kikötő a konténer-rakodó darukkal, jobbra a város, előre pedig a homokvihar. Természetesen szélnek háttal álltam ahogy kell...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home